Konceptet PRIO

Vårt koncept PRIO står för Planering, Rådgivning, Inventering och Ordning

Vårt koncept PRIO är för dig som vill ha optimal service på plats.

PRIO säkerställer högsta möjliga leveranssäkerhet och minskar samtidigt kostnaderna för hanteringen av förbrukningsmaterial och ni får tillgång till en expert på fästmaterial på plats hos er. Så kallade C-artiklar kostar inte många kronor i inköp men kräver ofta en kostsam hantering och skötsel. 

Vi använder antingen kundens befintliga system eller rekommenderar nya lämpliga lagersystem. Tillsammans med kund kommer vi överens om innehåll och hur de ska se ut för bästa service och hantering. 

  • Uppbyggnad / uppmärkning av lagerhyllor med streckkoder (vårt eller ert eget)
  • Inventering och beställning enligt min / max lager
  • Leveranskontroll och leveransbevakning
  • Skötsel och hantering av skruvlager - vi tar hand om allt
  • Produktoptimering och rådgivning
  • Statistik och regelbundna uppföljningsmöten